Måndag

Dålig uppdatering. Men Men :P
Är iaf hemma hos älsk i hans lägenhet nu. mysigt värre. :)
Han är dock och jobbar <,<
Idag har det varit full rulle hela dagen. Först imorse så åkte jag hem till Glumslöv och lämnade hunden sen
in till landskrona för att gå till arbetsförmedlingen så dom kunde skriva på mitt papper så jag får pengar xD
sen hem och ringa kommun nissen som gav mig numret till fäladen där jag ska jobba i sommar.
Dock så svarar inte hon jag ska prata med där men men. Får försöka imorgon bitti helt enkelt :)

Sen åkte jag hem igen och hämtade hunden, fick skjuts av syrran till stan och nu är vi (jag och assos) här :P

Ikväll blir det film: Mean Girls :)

Kommentarer
Postat av: matilda

jag packar inför resan till england

2009-06-15 @ 16:52:15
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0