Måndag

svensk sommar idag.
dvs regn regn och lite mera regn.

La mig vid 01,00 inatt och sen kunde jag inte somna.
Sista gången jag kollade på klockan var hon ungefär 02,30.
Underbart ^^

Det blev ingen ny laddare till kameran idag.
Fanns varken på onoff, elgiganten, Claes Ohlsson eller kjell & company.
Sen såg jag på internet att Expert skulle ha det. Ringde dit och jovisst hade dom laddare.
men för 599kr.
Dock är nog min laddare nere i schweiz, så mamma tar hem den om 2 veckor :)

Annars var det full rulle på väla. Hel del folk, Syrran och mamma
fick shoppat en del iaf :) Sen blev det god fika på roberts cafe (tror jag det heter?)

Nu blir det snart kvällsmat, tacos :)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0