Klart man ringer moster Jonnie!

fick sova i gästrummet inatt, eftersom jag fått nya fönster i mitt rum och jag inte
lyckades somna i mitt egna utan rullgardiner.
Drömde att jag skaffa en Collie gjorde jag också ^^

jag är imponerad över mig själv.
Fast jag kunnat sova till 9 så gick jag upp kvart i 8!
varit ute med hunden 50 minuter har jag också hunnit med. Samt att Ipoden hunnit
flippa ut, mög det dära. :)

Sen har jag pratat med Aston i telefon också, han var uppe och gick runt när syrran halv sov.
klart man ringer hem till mormor och moster i sverige då ^^

Nu blir det att sitta här en sväng sen packa och fixa så jag är klar att åka till praktiken vid halv 12
och sen hem till älskling efter det :)


Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0