Lördag - Påskafton

Dagen har varit bra.
Jag la mig och sov 1½ timme med Marcus igen i förmiddags/lunch, sen gick vi
upp vid 2 tiden, käkade och åkte sedan in till Landskrona.
Köpte mat till idag, eller ja, mest dricka (mjölk och juice dvs) men även ett paket smör samt
en påse godis fick följa med hem :P
Efter vi handlat mat åkte vi till Karlslundsparken och gick en sväng med Assos.
Samt mata fåren med bröd som blivit över (dom 2-3 sista bitarna äter man ju aldrig ^^)
så fåren blev glada iaf.
haha en gubbe cyklade förbi också och sa att Assos var lik fåren.
Visst, om han hade haft mer päls och sett mer skabbig ut, eftersom fåren i parken förmodligen inte blivit klippta
sen förra året någon gång.. :)

Tråkigt nog hade jag inte med mig kameran in till landskrona, så blev inga bilder där tyvärr.

Blev kycklingfile, ris och sötsur sås till mat idag, ingen påskmat här inte ^^
Sen nu har Marcus åkt till jobb och jag ska sätta mig och kolla på Grey`s anatomy med min fanta
och godispåse.  Kanon bra att ha alla avsnitt på datan, kan man se dom när man vill och vilket avsnitt man vill :P



Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0