Beautiful disaster

Full rulle hela dagen typ.
Först då skola 12.15 - 14.20 fast jag gick 20 minuter tidigare ^^
Matteprovet i tisdags gick åt skogen, Så nu blir det plugga järnet till nationella som är vecka
21. Lojse har lovat att agera lärare och hjälpa mig fatta ekvationer, samt allt det andra jag inte fattar mig på.
Så det kommer säkert lösa sig :P

Sen efter matten åkte jag och älsk till Klippan så han kunde skicka iväg musik utrustning till en snubbe i Örebro, fräsigt fräsigt. Sen inom systemet och fixa dricka till mig och Ahlin imorron, najs najs xD

Väl hemma blev det mat och nu är älsk i Hbg en sväng. Själv har jag varit ute med hunden samt städat toaletterna.
Väldigt roande ^^

Ikväll blir det iaf rabarberpaj m vaniljsås samt sista avsnitten på Gossip Girl säsongen. ^^
Kanske fastnar framför Grey`s avsnitt också. Väldigt praktiskt att ha alla Grey`s anatomy samt OC säsonger på datorn.
och sen då Gossip Girl boxen, Sista är nästan bäst. kan man ligga ner och kolla på det i sängen ^^



http://www.youtube.com/watch?v=-DfblfF2_R0 

Jag hade inte tackat nej till hennes röst xD

Nä nu ska jag kolla runt lite och duscha om en stund :)

Kommentarer
Postat av: ' andersson

sV: haha, jaaa, det har vi :) backen är full med snö! :D

åh, är det kul :)?

2009-04-02 @ 19:48:06
URL: http://saraherself.blogg.se/

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0