All the single ladies

Nu blir det ett långt skönt bad samt ansiktsmasken det var planerat
att jag skulle använda när jag, sara och Ahlin skulle ha vår "Spa-kväll" dock blev den mer som
"tjejkväll/tvkväll" haha :p  fast skoj hade vi xD

Idag har vi inte hittat på så mycket. Jag gick och la mig igen, lyckades somna om en timme till typ, skönt.
Sen ringde morsan och sa att allt var bra med dom osv.
3 dagar sen kommer dom hem. Var har dessa 3 veckor tagit vägen? :P

Senare ikväll blir det Grey`s anatomy maraton.
Det var faktiskt längesen :P
Ska se om jag orkar se dom två sista avsnitten av Gossip Girl också.
Eller om det är så illa att det bara var ett avsnitt kvar? ^^

Förövrigt är denna videon sjukt roande, faktiskt ^^

http://www.youtube.com/watch?v=RJlPEHL85Ig

Kommentarer

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Varit här förr?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0